دوره آموزشی توسعه مهارت های اعضای هیأت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی؛ 23 الی 25 خرداد 1401 در این دانشگاه برگزار شد.

  دوره آموزشی توسعه مهارت‌های اعضای هیأت علمی به درخواست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و همکاری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، 23 الی 25 خردادماه 1401، توسط دکتر حسین معماریان، رئیس کرسی یونسکو در آموزش مهندسی و با حضور حدود 35 نفر از اعضای هیأت علمی دانشکده‌های مهندسی در محل سالن شهید باهنر به مدت 16 ساعت برگزار شد. عناوین موضوعات ارائه شده در روز اول، 23 خردادماه، «آموزش عالی و یادگیری» و «تدارک هدف‌ها و دستاوردهای یادگیری»، در روز دوم، 24 خردادماه، «طراحی درس و تدریس»، «سازوکار یاددهی  و یادگیری» و «یادگیری فعال» و در روز سوم، 25 خردادماه، «اصول تدریس خوب» و «سنجش دستاوردهای یادگیری» بودند. در این کارگاه‌های تعاملی، شرکت‌کنندگان در فعالیت‌های ارائه شده توسط  مدرس مشارکت داشتند و در نظرسنجی به عمل آمده، اعضای هیأت علمی شرکت‌کننده در دوره محتوا و شیوه ارائه را کیفی و مفید ارزیابی کردند و خواستار برگزاری چنین کارگاه‌هایی بصورت دوره‌ای و مستمر و با محتوای روزآمد شدند. به شرکت‌کنندگانی که دوره را با موفقیت به پایان رسانده‌اند نیز گواهی شرکت در دوره اهدا می‌شود. در این رابطه بیشتر بدانید.

برنامه و پوستر دوره

لینک درج خبر در تارنمای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

نتایج نظرسنجی دوره








365 بازدید
نظر شما چیست
 captcha
دوره آموزشی توسعه مهارت های اعضای هیأت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی؛ 23 الی 25 خرداد 1401 در این دانشگاه برگزار شد.