انجمن ژئو مکانیک نفت ایران مراسم بزرگداشت دکتر حسین معماریان را برگزار کرد. 98/8/22

انجمن ژئومکانیک نفت ایران مراسمی را با هدف بزرگداشت دکتر حسین معماریان، استاد و پژوهشگر فرهیخته حوزه ژئومکانیک نفت، رئیس کرسی یونسکو در آموزش مهندسی و عضو هیأت مدیره انجمن آموزش مهندسی ایران و همچنین قدردانی از اعضای حقوقی این انجمن برگزار کرد. در ابتدای این جلسه دکتر رمضان زاده رئیس هیأت مدیره انجمن ژئو مکانیک نفت پس از ارائه توضیحاتی در خصوص تاریخچه، اهداف و دستاوردهای  این انجمن طی 7سال فعالیت آن، به معرفی و شرح مختصری از زندگی نامه دکتر معماریان پرداختند. در ادامه نیز مهندس هندی ایشان را به عنوان یک الگوی موفق، با اخلاق حرفه ای و توان علمی بالا برای کلیه جوانان معرفی کردند و طول عمر و سلامتی برای ایشان را از درگاه خداوند متعال درخواست نمودند. پس از آن هم با رونمایی از تمبر یادبود دکتر معماریان و تقدیم هدایا، از مقام ارزشمند ایشان تقدیر گردید.
در ادامه دکتر معماریان ضمن تشکر از انجمن ژئومکانیک نفت ایران به خاطر برگزاری این مراسم، موفقیت هاو دستاوردهای این انجمن، از جمله ارتقای رتبه در ارزیابی های وزارت علوم از رتبه D به رتبه A، در زمان کوتاه 7 سال را بسیار ارزشمند توصیف نمودند.
در بخش دوم این مراسم از جناب آقای دکتر معماریان درخواست شد تا هدایای اعضای حقوقی انجمن را تقدیم نمایندگان آنها نمایند. به ترتیب از مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت و جناب آقای مهندس سیدصالح هندی، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت مهاب قدس، شرکت مدیریت پروژه های صنعتی ابدال، شرکت سیالات حفاری پارس، شرکت گمانه کاو و شرکت مشاوران انرژی تهران توسط دکتر معماریان تقدیر و تشکر شد.

جزئیات بیشتر ...

       

    

     


938 بازدید
نظر شما چیست
 captcha
انجمن ژئو مکانیک نفت ایران مراسم بزرگداشت دکتر حسین معماریان را برگزار کرد. 98/8/22