کارگاه آموزشی: ویژه دستیاران آموزشی (TA)، در آمفی تئاتر دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشکدگان فنی دانشگاه تهران؛ 1402/12/09

کارگاه آموزشی ویژه دستیاران آموزشی (TA)، با شرکت 70 نفر از دستیاران نیمسال جاری دانشکده‌های برق و کامپیوتر، علوم مهندسی، عمران، مکانیک و  مواد و متالورژی در آمفی تئاتر دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برگزار شد. مدرسان این کارگاه سه ساعته خانم دکتر بیطرف و آقایان دکتر رامتین خسروی، دکتر آرش بهرامی و دکتر حسین معماریان بودند.

در بخش اول کارگاه، هریک از مدرسان، مطالب خود را ارائه کردند و در بخش دوم کارگاه، شرکت‌کنندگان به‌صورت تصادفی به سه گروه تقسیم شدند و در سه کلاس اطراف آمفی تئاتر حضور یافتند و هریک از مدرسان در این کلاس‌ها با مطرح کردن پرسش‌هایی، به تعامل با دانشجویان پرداختند.

همچنین، قبل از برگزاری کارگاه، از طریق ایمیل به ثبت‌نام‌کنندگان توصیه شده بود که قبل از شرکت در کارگاه، ویدئوی دکتر حسین معماریان، رئیس کرسی یونسکو در آموزش مهندسی که در خصوص ساماندهی کلاس‌های حل تمرین تهیه کرده‌اند را مشاهده نمایند. در این ویدئو، ابتدا هدف از کلاس‌های حل تمرین و نقشی که دستیار آموزشی باید در آن ایفا نماید، تشریح شده و سپس نکات مهمی را که در موفقیت یا عدم‌موفقیت یک کلاس حل تمرین مؤثرند، به‌‌بحث گذاشته شده است.

در پایان، لوح شرکت در کارگاه، از طرف کرسی یونسکو در آموزش مهندسی، به دستیاران آموزشی اهدا شد.

 
    
       
   

 

 

 

 


43 بازدید
نظر شما چیست
 captcha
<span style="color:#0066cc;"></span><span style="color:#0066cc;">کارگاه آموزشی:</span> ویژه دستیاران آموزشی (TA)، در آمفی تئاتر دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشکدگان فنی دانشگاه تهران؛ 1402/12/09<br />